Jogger.pl


Screen przypiętego wpisu

Jak możecie zauważyć już teraz, pod przyklejonym wpisem pojawiła się czerwona ikonka. Kliknięcie jej odpina wpis, aby zwolnić miejsce na ekranie, jeśli treść jest już Wam znana.


Komentarze RSS

  1. nareszcie!

  2. Zapewne przydatny bajer dla wszystkich narzekaczy ;)

  3. Dzięki :)

  4. dzięki!

  5. Chwała Ci za to!

  6. A co to ma być – 666 komentarzy na obrazku? :>

  7. Jaaa, propagują satanizm, zaraz podeślę gdzie trzeba!

    xP

  8. nareszcie, wielkie dzięki!

  9. Tak, dziś rano zauważyłem ten drobiazg i od razu kliknąłem z ciekawości ;)

    Mało przydatny, ale miły ficzer, dzięki ;)

    PS. od teraz przyklejanie wpisów będzie bardziej frywolne? ;)

    PPS. kiedyś ktoś pisał o czymś ala wykop, żeby można było zagłosować na przyklejony wpis czy coś...

  10. Amused – ja pisalem, ale mowia, ze bedzie loza masonska lobbujaca wpisy ;)

  11. że co robiąca wpisom?

  12. „wykopująca” się nawzajem w celu spopularyzowania swoich blogów

  13. Mozna zrobic system wykop-like na zewnetrznym serwerze bazujacy na RSS, nawet wiem jak ;) Jesli sie komus chce, to moze przerobic kod JPB 0.3, tam jest juz parsowanie z trescia, wystarczy tylko uzywac RSS glownej jogga i zamiast wysylac info do bota, wyrzucac na strone.

  14. Głosowanie? To system blogowy a nie Digg.

  15. Przyklejone wpisy są wpisami informacyjnymi i nie będzie żadnego „wykopywania”

  16. D4rky: Nie lansuj się aż tak z tą swoją wtyczką :p Co do odpinania to jest wspaniale.
    Sparrow: Czyżbyś poprawił ucinanie kodu przy uploadowaniu szablonu?

  17. off – zaraz lansuje, tylko pomysl podrzucam ;)

  18. off: tak, kilka tygodni temu

  19. Proszę, dyskusja pod postem siwej się zakończyła, a jednak dało Wam to moje narzekanie do myślenia. Dziękuję.

  20. A gdzie są te przyklejone wpisy? Bo do tej pory ich nie widziałem i nadal nie mogę znaleść ;>

  21. @kerio:czasem na str głównej nad ‘Najnowsze wpisy’ są ‘Przyklejone wpisy’

  22. @freeq: ok, to jednak już to widziałem, ale wyleciało mi z głowy, że to przyklejone wpisy są :) dzięki

  23. Wreszcie, dzięki :).

  24. Już myślałem, że nikt nic nie pisze :P .

  25. a ja już kilka dni z jednym przyklejonym wpisem siedzę i czekam aż zniknie, jak to było zawsze :D W każdym razie dzięki, to przydatne narzędzie.

  26. Szkoda, że nie można przyklejać wpisów na własnym joggerze ;]

Komentowanie tylko dla zalogowanych